Saturday, June 18, 2011

Lensa Fazreen

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum~

Alhamdulillah, syukur di atas segala kurniaan-Nya yang dilimpahi kepada kita semua. Semoga hidup kita semua diredhai oleh Allah SWT. Terima kasih di atas kesudian anda untuk melawati blog saya, LensaFAZREEN ini. Sebagai pengenalan, blog ini adalah blog khas yang saya buat khusus untuk hasil-hasil fotografi saya. Untuk pengetahuan anda, saya baru saja berjinak-jinak dalam dunia fotografi, dan masih di dalam proses pembelajaran. Jadi saya harapkan kesudian anda untuk memberikan komen-komen membina untuk membantu proses pembelajaran saya.

Saya berharap dengan adanya blog ini, dapatlah saya jadikan ia sebagai arkib untuk mengabadikan hasil foto yang saya ada dari peringkat saya mula belajar hinggalah saya mampu menjadi jurufoto yang berjaya, Insya Allah.

Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment