Thursday, August 25, 2011

Outing 06 : Birthday Party

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum~

Dah lama juga saya tidak memegang dan membelek Nikon D90 saya. Mana tidaknya, sibuk dengan research yang perlu dijalankan, sampai DSLR pun terpaksa diabaikan sementara (kadang-kadang saja saya bersihkan). Hasil fotografi saya kali ni agak istimewa, kerana saya buat khas untuk rakan saya, Jiji, yang menyambut ulangtahun kelahirannya.

Dalam masa yang sama, saya cuba untuk mendapatkan foto-foto potrait dengan memberi sedikit sentuhan ubahsuai melalui RAW processing dan Photoshop. Jom layan beberapa foto yang sempat saya ambil ketika berada di sana (anda boleh zoom in foto dengan hanya klik pada foto tersebut, OK~)

Model of the Day, Cik Lydia ;-)

No comments:

Post a Comment